سه شنبه ۰۷ شهریور ۰۲

نقشه برداری فروشگاه داخلی

استفاده از ناوبری و موقعیت یابی داخلی، خرده فروشی را به سطح جدیدی از توسعه می برد. با به کارگیری این فناوری، فروشگاه های بزرگ می توانند به راحتی توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کنند و وفاداری مشتریان را افزایش دهند. نقشه‌برداری فروشگاه به مشتریان اجازه می‌دهد تا نقشه‌های دقیق ساختمان‌ها را دریافت کنند، که یافتن محصولات را آسان‌تر می‌کند و در زمان خرید صرفه‌جویی می‌کند. این امر کار با مشتریان را مؤثرتر می کند و میانگین هزینه و همچنین سود آنها را افزایش می دهد.

نقشه های دیجیتال چگونه می توانند به سود فروشگاه شما باشند؟

سیستم های ناوبری داخلی مدرن، نقشه برداری سطح بالا را فراهم می کنند و به راحتی در مکان هایی که سیگنال GPS منظم کافی نیست، به شما کمک می کنند. برای ساخت نقشه، استفاده از گوشی هوشمند مجهز به iOS یا اندروید که این روزها تقریبا هر کسی آن را دارد، کافی است. هنگام پیاده سازی نقشه، می توانید به طور موثر موقعیت یابی داخلی را فراهم کنید، به مشتریان در یافتن محصولات مورد نظر کمک کنید، و تحلیل های موثری به دست آورید که می تواند به شما در بهینه سازی موقعیت اقلام در قفسه ها کمک کند.

ناوبری داخلی برای مشتریان

نشانه ها همیشه در مورد پیدا کردن محصولات مورد نظر کافی نیستند. بسیاری از فروشگاه ها راهروها و ردیف های بی شماری از قفسه ها دارند که مشتریان را مجبور می کند برای مدت طولانی در جستجوی کالای مورد نظر خود سرگردان باشند. با نقشه برداری داخلی، می توان از این مسائل جلوگیری کرد. برنامه ناوبری درون فروشگاهی به ساخت نقشه های دیجیتالی دقیق کمک می کند که مناسب ترین مسیر را برای مشتریان نشان می دهد.

توابع نرم افزار نقشه برداری خرده فروشی بر اساس چراغ ها یا برچسب های مختلف ارائه می شود که موقعیت کاربر را در نظر می گیرد. مشتری با تلفن هوشمند فقط باید از برنامه ناوبری فروشگاه داخلی (یا یک برنامه فروشگاه با SDK مکان یکپارچه) استفاده کند تا کوتاه ترین و راحت ترین مسیر را به بخش یا قفسه مورد نیاز برساند.

علاوه بر این، این پلتفرم می‌تواند نکاتی را به شما بدهد یا اعلان‌های فشاری درباره تبلیغات، تخفیف‌ها و پیشنهادهای جایزه ارسال کند. در صورت نیاز می توان از این سیستم برای ارائه اطلاعات ارزشمند به مشتریان استفاده کرد. به عنوان مثال، برنامه می تواند به مشتریان اطلاع دهد که یک مورد در لیست آنها فروخته شده است، یا اینکه محصولاتی در نزدیکی فروش وجود دارد. بر اساس داده های تحقیقاتی، امکان خرید با پیشنهادهای یکباره مانند این تا 78 درصد است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در تات بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.