سه شنبه ۰۷ شهریور ۰۲

نقش فناوری در اکوسیستم نیروی کار جدید

حتی در عصر امروزی چت ربات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و دیگر فناوری‌های پیشرفته اتوماسیون، کارمندان یک شرکت مهم‌ترین منبع رو به رو مشتری آن هستند. این امر به‌ویژه در صنعت خدمات حرفه‌ای صادق است، دسته‌بندی گسترده‌ای که شامل آژانس‌های خلاق، شرکت‌های خدمات فناوری اطلاعات، مشاوره‌های مدیریت، شرکت‌های معماری و مهندسی، و بخش‌های خدمات تعبیه‌شده شرکت‌های محصولات می‌شود.

سازمان‌های خدمات حرفه‌ای (PSO) کالاها را تولید، توزیع یا نمی‌فروشند، تخصص و خروجی‌های خلاقانه کارکنان آنها «محصولات» آنهاست. ارائه یک CX عالی تفاوت بین مشتریان راضی و ناراضی (و به زودی سابق) است.

 

من بیش از 30 سال با PSOs کار کرده ام، از جمله 17 سال در Accenture به عنوان شریک مدیر جهانی مشاوره برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک و متوسط. PSOها مدت‌هاست که رویکردهای خود را برای پرسنل تیم‌های مشتری و پروژه بر اساس الگوی هرمی که بزرگترین بازیگرانی مانند PWC، Deloitte، Accenture و KPMG دهه‌ها پیش تأسیس کرده‌اند، مدل‌سازی کرده‌اند: به استخدام افراد بیشتر و بیشتر به عنوان کارمندان تمام وقت (FTEs) برای آموزش ادامه دهید. و در رتبه ها پیشرفت کند. در محیط امروزی، گسترش قابلیت‌های شرکت با خرید یک شرکت کوچکتر و حضور کارکنان آن در بخش FTE انجام می‌شود.

اکوسیستم نیروی کار جدید این مدل را به چالش می کشد. افراد نمی‌خواهند فقط بر اساس در دسترس بودن و مجموعه مهارت‌های فعلی، کار به آنها محول شود. آن‌ها می‌خواهند روی پروژه‌ها کار کنند و با مشتریان، جالب و باارزش هستند. آنها همچنین می خواهند کنترل بیشتری بر نحوه پیشرفت شغلی خود داشته باشند.

 

نظرسنجی اخیر ما از بیش از 1500 متخصص خدمات نشان می‌دهد که کارمندان بیشتری این مسائل را به دست خود می‌گیرند. از جمله یافته های خط اصلی:

76 درصد از پیمانکاران مستقل مورد بررسی تنها یک سال پیش کارمندان تمام وقت بودند.

43 درصد از FTE ها در حال بررسی ترک شغل خود برای تبدیل شدن به پیمانکاران مستقل هستند.

43 درصد از کارکنان تمام وقت نسبت به آزادی های درک شده که پیمانکاران مستقل از آن برخوردارند، حسادت می کنند.

جای تعجب نیست که اکثریت (61٪) از مدیران ارشد PSO 40٪ از وقت خود را هر روز صرف رسیدگی به جابجایی کارمندان می کنند و بیش از نیمی (53٪) در استخدام FTE ها مشکل دارند. آنها نمی توانند به طور موثر به خواسته ها و نیازهای نیروی کار خود رسیدگی کنند، در صادرات داده ها به صفحات گسترده و استفاده از نرم افزارهای قدیمی مانند سیستم های ERP یا CRM عمومی و سیستم های اتوماسیون خدمات حرفه ای قدیمی (PSA) که برای انواع تعاملات طراحی نشده اند، غرق شده اند. PSO ها اجرا می شوند.

حل این مشکلات به رشد توسعه دهندگان SaaS عمودی که به طور هدفمند راه حل های نرم افزاری می سازند تا هر چیزی را که یک PSO باید به طور بهینه اجرا کند تا به طور مداوم نتایج استثنایی برای مشتریان خود ارائه دهد، دامن زده است.

ده سال پیش، توسعه نرم افزار به طور صریح برای صنایعی مانند خدمات حرفه ای، تولید، یا خدمات مالی به دلیل هزینه بالای توسعه، نوآوری های بسیار کمتری ایجاد می کرد. برای کسب‌وکارها، هزینه‌های توسعه نرم‌افزار، تحویل و نگهداری بالا باقی می‌ماند. خوشبختانه دیجیتالی شدن سریع و مداوم فناوری همچنان صنعت نرم افزار را متحول می کند. توسعه‌دهندگان در حال ایجاد راه‌حل‌هایی هستند که برای موارد استفاده صنعتی خاص ساخته شده‌اند، که مزیت رقابتی، کارایی بیشتر و در نهایت موفقیت بیشتر را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در تات بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.